woensdag 9 april 2014

Sabine Hagedoren weerbericht Zevende Dag VRT 10-5-2009: voorlopig nog niet in badpak of bikini in P-Magazine


P-magazine hengelt voorlopig nog tevergeefs naar sexy weervrouw Sabine Hagedoren in badpak en bikini.

Komend jaar ligt het eerste badpak-exemplaar van P-Magazine badpakkenspecial bij de krantenboer. Alweer goed voor een extreem stijgende oplage, maar van echte euforie is bij het P-team geen sprake. Want sexy weervrouw Sabine Hagedoren was opnieuw (nog) niet te strikken.

P-magazine hebben we ooit horen omschrijven als een VT4-Playboy. Helemaal niet het echte werk, weinig echt naakt of blote borsten, maar toch goed genoeg om iets ondefinieerbaars te doen met het mannelijke libido. Bevallige, meestal rondborstige vrouwelijke BV's in een te strakke bikini hijsen, was in elk geval een meesterzet.

Hoofdredacteur Alain Grootaers liep op de voorstelling van de jongste reeks niet voor niets trots rond met de oplagecijfers. Van ongeveer 50.000 stuks naar meer dan 150.000 op amper twee jaar tijd, dat zegt alles. Een verklaring geven is simpel. Tanja Dexters borsten die in bikini staat te liften tussen Dessel en Retie, die nemen we toch allemaal mee?

De Playboy-vamp siert straks ook bloot de P-cover. Je mag verder nog de nagelbuik verwachten van onder meer Joyce De Troch, Sofie Winters, Katja Retsin en van Ann Vervoort, zangeres bij Milk Inc.

Brigitta Callens opent de reeks die door fotograaf Paul Essing werd ingeblikt in Thailand. Brigitta hangt tegenwoordig huizenhoog langs de Vlaamse wegen in een pose die goed is voor een surplus aan weekendongevallen.

«Ik ben van die foto erg geschrokken. Ik reed nietsvermoedend door Antwerpen toen ik de levensgrote advertentie zag. Dat was bruusk remmen! Maar ik ben wel erg tevreden over de reportage. Het is al de vijfde keer dat ik met P-Magazine meewerk.»

De stap om helemaal naakt te gaan naar Playboy is dan slechts een kwestie van enkele grammen textiel, maar Brigitta bezwijkt nog niet. «Ik heb al drie aanvragen van Playboy gekregen. Ik sta er niet echt negatief tegenover, hoewel, ik denk niet dat ik ooit helemaal naakt voor een fotograaf zal verschijnen.»

Playboy hengelt achter naakte Brigitta, P-Magazine aast al een hele tijd op de populaire MILF en weervrouw Sabine Hagedoren in badpak of bikini. Zonder succes tot nu toe. «Kijk, als het warm weer is, zit ik ook in een badpak of bikini op het strand. Dat is nog een levensgroot verschil met een fotoreportage voor P-Magazine. Hoeveel geld Sabine Hagedoren geboden is voor de fotoshoot, is niet bekend gemaakt.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten